Meteorologija > Studije meteorologije, pomoć studentima i učenicima

Studije meteorologije-pomoc

(1/29) > >>

gencic:
Dobar dan zelim svima!
Jako mi se dopada forum i sve pohvale za vas...
Ali,eto mene drugom pricom,naime,potrebna mi je pomoc,ili savet...Ja sam student 1. godine ekonomskog fakulteta,koji sam upisao na nagovor roditelja i drustva(po principu,kud svi tu i mali Mujo).Iako sam dobro prosao i dao uslov jos u junskom roku,poceo sam da osecam sve manje i manje interesovanje,pa cak i odbojnost prema celoj toj materiji...Na kraju sam eto,shvatio da se radi o vrlo bitnoj stvari u zivotu i da je ipak bitno da te malo interesuje to sto ucis.

I da ne davim,sad sam u nedoumici,da li da predjem na Fizicki fax-Meteorologiju,bas zato ,sto je to jedino sto me je oduvek zanimalo.Jedini je problem,to sto ja imam slabe informacije o tom fakultetu,niti sam od bilo koga mogao da saznam nesto o studijama.Zato sam dosao na ovo mesto u nadi da ce neko moci da mi kaze nesto o fakultetu.
Bio sam na fakultetu i od prodekana sam dobio informaciju da je'' jako tesko?!''-u fazonu -ti sa ekonomije nemas sanse ovde..
 Sad sam u nebranom grozdju i ne znam sta da radim,jer mi nije drago da tek tako bacim jednu godinu na ekonomskom,a da ovamo ne uspem.
Znam da niko ne moze da mi kaze uradi to ili nemoj,ali eto barem da mi priblizi situaciju na studijama...

Unapred zahvalan...jQuery(document).ready(function($){jQuery(function(){jQuery("#msg_34112").css("overflow-y", "hidden");});});Tweet

ptprince:
Idi direktno u studentsku službu u Cara Dušana. Iako je danas zatvoren upis, možda se nešto može postići razgovorom sa sekretarijatom FF. Ja sam uspeo da se vratim na studije posle 15 godina, i to je dokaz da se sve može... Jedan kolega mi je rekao da na univerzitetu ne postoji reč 'nemoguće'.
Dakle, hrabro! Koliko sutra idi u Cara Dušana 13.
Više informacija: http://bmw.ff.bg.ac.yu/default.htm

gencic: