Korisničko ime: Lozinka:

Dobrodošli na SerbianMeteo Forum


Prisutni ste kao gost. Da biste imali pristup kompletnom sadržaju foruma, diskusijama, koristili pogodnosti slanja privatnih poruke itd, potrebno je da se registrujete KLIKOM OVDE. Posle procesa registracije, putem e-maila koji ste uneli, dobićete link za aktivaciju naloga. Neophodno je uneti validan e-mail. U suprotnom nećemo biti u mogućnosti da vam pošaljemo aktivacioni link.
Ukoliko imate problem u vezi sa registrovanjem ili neki drugi tehnički problem, kontaktirajte nas na office[at]serbianmeteo.com

Autor Tema: Studije meteorologije-pomoc  (Pročitano 94694 puta)

Van mreže gencic

  • Moderator
  • **
  • Poruke: 1.705
  • Starost: 35
  • Lokacija: Bežanijska kosa- Zapadni deo Bg-a
Studije meteorologije-pomoc
« poslato: 02. Septembar 2008. u 16:22 »
Dobar dan zelim svima!
Jako mi se dopada forum i sve pohvale za vas...
Ali,eto mene drugom pricom,naime,potrebna mi je pomoc,ili savet...Ja sam student 1. godine ekonomskog fakulteta,koji sam upisao na nagovor roditelja i drustva(po principu,kud svi tu i mali Mujo).Iako sam dobro prosao i dao uslov jos u junskom roku,poceo sam da osecam sve manje i manje interesovanje,pa cak i odbojnost prema celoj toj materiji...Na kraju sam eto,shvatio da se radi o vrlo bitnoj stvari u zivotu i da je ipak bitno da te malo interesuje to sto ucis.

I da ne davim,sad sam u nedoumici,da li da predjem na Fizicki fax-Meteorologiju,bas zato ,sto je to jedino sto me je oduvek zanimalo.Jedini je problem,to sto ja imam slabe informacije o tom fakultetu,niti sam od bilo koga mogao da saznam nesto o studijama.Zato sam dosao na ovo mesto u nadi da ce neko moci da mi kaze nesto o fakultetu.
Bio sam na fakultetu i od prodekana sam dobio informaciju da je'' jako tesko?!''-u fazonu -ti sa ekonomije nemas sanse ovde..
 Sad sam u nebranom grozdju i ne znam sta da radim,jer mi nije drago da tek tako bacim jednu godinu na ekonomskom,a da ovamo ne uspem.