Korisničko ime: Lozinka:

Dobrodošli na SerbianMeteo Forum


Prisutni ste kao gost. Da biste imali pristup kompletnom sadržaju foruma, diskusijama, koristili pogodnosti slanja privatnih poruke itd, potrebno je da se registrujete KLIKOM OVDE. Posle procesa registracije, putem e-maila koji ste uneli, dobićete link za aktivaciju naloga. Neophodno je uneti validan e-mail. U suprotnom nećemo biti u mogućnosti da vam pošaljemo aktivacioni link.
Ukoliko imate problem u vezi sa registrovanjem ili neki drugi tehnički problem, kontaktirajte nas na office[at]serbianmeteo.com

Autor Tema: Senzori meteoroloških veličina  (Pročitano 19717 puta)

Van mreže dugokontov

  • Poruke: 2
Senzori meteoroloških veličina
« poslato: 18. Maj 2020. u 20:23 »
Pozdrav svima, tek od danas sam član foruma, pa ako sam pogriješio kategoriju zamolio bih da me ispravite.

Dobio sam zadatak da napišem seminarski rad na temu "Senzori meteoroloških veličina", a s obzirom da sam student mašinstva, nemam naravno pojma o meteorologiji kao nauci te nisam siguran šta bih trebao tačno pisati, pa bi mi trebala pomoć.

Napravio sam neko malo istraživanje i saznao da se u meteorologiji mjeri šest fizičkih veličina odgovarajućim instrumentima (vjerovatno puno više, ali ovih šest su, pretpostavljam, od najvećeg značaja), a to su: pritisak (barometar), temperatura (termometar), vlažnost vazduha (sling psychrometer), količina padavina (rain gauge), te smjer (wind vane) i brzina vjetra (anemometar).