Korisničko ime: Lozinka:

Dobrodošli na SerbianMeteo Forum


Prisutni ste kao gost. Da biste imali pristup kompletnom sadržaju foruma, diskusijama, koristili pogodnosti slanja privatnih poruke itd, potrebno je da se registrujete KLIKOM OVDE. Posle procesa registracije, putem e-maila koji ste uneli, dobićete link za aktivaciju naloga. Neophodno je uneti validan e-mail. U suprotnom nećemo biti u mogućnosti da vam pošaljemo aktivacioni link.
Ukoliko imate problem u vezi sa registrovanjem ili neki drugi tehnički problem, kontaktirajte nas na office[at]serbianmeteo.com

Autor Tema: Prolećni maraton od Aleksinaca do Sokobanje 27km - 23.mart 2014.  (Pročitano 23504 puta)

Van mreže dikile

  • Moderator
  • ****
  • Poruke: 8.579
  • Starost: 39
  • Lokacija: Paraćin, 129 m n.v.
Bas kao i sto sam obecao, evo slicica sa jedne duge ture pesacenja bar za mene. Ipak sam ja početnik u planinaeskom stažu.

Krenuli smo iz centra Aleksinca u 8.20h, a stigli u centar Sokobanje oko 17h. Ketali smo se odlično obeleženom stazom preko Sumatovca, Prugovca, Crne Bare, Prisada 670 m.n.v., Resnika do Sokobanje. Dužina staze 27km.



































Ova slika dokazuje kolika smo stoka.. >:(







Nisam mogao da odolim, a da ne slikam







Eto toliko, više slika možete pogledati na mom facebooku...https://www.facebook.com/vladimir.dikic/media_set?set=a.568976293209429.1073741836.100002911904274&type=1

Van mreže Dejo

  • Moderator
  • ****
  • Poruke: 6.731
  • Starost: 37
  • Lokacija: Subotica
    • Sumeteo
Odg: Prolećni maraton od Aleksinaca do Sokobanje 27km - 23.mart 2014.
« Odgovor #1 poslato: 24. Mart 2014. u 23:23 »